onsdag 11. mars 2009

Livets glade dager!

(Dette er et GAMMELT bilde!)


En ting jeg har lært om meg selv:

Jeg syns det er tiltak å skrive blogg, jeg har særs lite å skrive om, og jeg gidder kun å skrive når jeg er i veldig godt humør....


Livet, sånn jeg lever det:

Jeg har nå begynt å jobbe 100% i verdens beste barnehage. Og jeg elsker det! Ellers lever jeg livets glade dager, og i morgen skal jeg verve Kine på trening, og da får jeg to måneder gratis, og det er fantastisk!! Pluss at jeg får enda en å trene med. Livet er herlig. (Det ble masse og det...)

Dagen i går:
Jobb... Anne laget middag til meg, det beste jeg vet å komme hjem til ferdig middag! Så kino med Anne Lene. Veldig bra film. Slumdog millionaire- han hadde virkelig svare på alt!! Etterfulgt av koselig kveld hjemme hos meg med kveldsmat (varme hjemmebakte rundstykker) og Privat praksis. Veldig velykka dag:)
Dagen i dag:

Først en herlig dag på jobb ute i sola, så rett på middagensbesøk til min gode venn og redning Maren. Deretter er detr sofaen hjemme med gossip girl og Brothers and sisters som gjelder. Fantastisk!!

Lever jeg et interessant liv? Nei! Men skriver jeg om det? JA:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar